Followers

Saturday 1 March 2014

Gaya Hijab Untuk Remaja



Gaya Hijab untuk Remaja -  Untuk remaja muslim yang memakai jilbab lebih suka bergaya santai dan dinamis.  Remaja yang aktif suka melakukan banyak perkara sehingga mengayakan busana yang nyaman dan sesuai dengan usianya. Anda boleh melihat cara memakai pashmina untuk remaja.

Gaya Hijab Trendy untuk Remaja



Style ini akan memberikan inspirasi bagi Anda yang ingin menggunakan pakaian hijab yang fashionable. sesuai digunakan untuk Anda yang berhijab. Kuncinya dalam menggunakan hijab adalah berani memadankan warna yang sesuaiAgar anda tidak risau dengan mengayakan fashion terkini dengan berhijab. 






Hijab Trendy untuk menunjukkan penampilan di masa muda yang penuhi dengan fashion-fashion terkini. Oleh itu, fashion ini sesuai dengan usia muda kita. untuk menampakkan kite style ke kuliah, pakailah fashion remaja yang sesuai untuk wanita yang berhijab.

Kali ini inspirasi hijab trendy untuk ke kuliah sesuai untuk usia 20-an. untuk Anda yang punya peribadi lasak dan feminim. 




Seluar jean yang digayakan dengan baju berjean yang berlengan panjang membuat penampilan Anda nampak ranggi dan berstyle. kebanyakkan gadis lasak yang suka gaya casual atau bersahaja.

Feminim 




Fashion hijab untuk si feminin ini memiliki keperibadian yang lembut sesuai mengayakan simple tapi nampak cantik. Keperibadian yang lembut sesuai menggunakan colour yang cair, nampak gojes. Jenis pakaian seperti ini membuat Anda nampak anggun dan menawan.

Si Modern





Anda yang memiliki kepribadian modern, biasanya menyukai gaya-gaya yang dinamis. Blazer dan aksesori seperti jaket kulit atau blouse yang menonjolkan anda berkeyakinan dan berani mengayakannya. Aksesoris juga boleh menghiasi penampilan Anda. Tidak perlu aksesori blink-blik yang menonjol, biar nampak simple namun tetap memberi keperibadian seseorang itu dan pada penampilan Anda. Misalnya belt atau jam tangan.

Si Aktif




Banyak perkara yang perlu Anda tangani di kampus, maka Anda perlu mengayakan pakaian yang simple, tidak colourful dan senang dipakai. Warna apapun tak ade masalah bagi Anda, tapi warna cerah boleh membuat Anda makin bersemangat. tidak perlu pakai aksesori banyak sangat sebab ia akan mengganggu dan nampak tidak kemas. 

No comments:

Post a Comment